Repositorio Tzibalnaah

Análisis de la mezcla de marketing implementada por DISNA Honduras, para la venta de velas estrella blanca

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fredes Vázquez
dc.contributor.advisor Gabriel Durón Esquivel
dc.contributor.author Osorto Machuca, Linda Rosio
dc.date.accessioned 2017-08-16T16:15:47Z
dc.date.available 2017-08-16T16:15:47Z
dc.date.created 2013
dc.identifier.uri http://www.tzibalnaah.unah.edu.hn/handle/123456789/6604
dc.description Tesis (maestría) Universidad Nacional Autónoma de Honduras. Facultad de Ciencias Económicas. Mercadotecnia con Énfasis en Negocios Internacionales es_ES
dc.format.extent 131 p. es_ES
dc.language Español
dc.language.iso es es_ES
dc.publisher Tegucigalpa, Honduras es_ES
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ *
dc.title Análisis de la mezcla de marketing implementada por DISNA Honduras, para la venta de velas estrella blanca es_ES
dc.type Tesis es_ES


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

Search DSpace


Browse

My Account